Två årstider

Vi mötte våren i Bad Gastein, eller egentligen kan man säga att vi mötte sommaren. Trädens blad var redan utslagna, solen sken och det fullstädigt grönskade. Och där kom vi påpälsade med thermobyxor, skidjacka, mössa, vantar och skidor slängda över axlarna. "Hur ska det här gå nu då?", tänkte vi. Men några tusen meter över havet var det vinter och fina backar, ett par timmar på morgonen var det till och med pudersnö. På eftermiddagen glassade det ihop sig och man lämnade backarna med solsveda och svett för att gå på en ofräsch afterski. När man hade blivit lagom förfriskad var det läge för dusch, fina kläder och 5-rättersmiddag. Det var en härlig kombo!

Så firade vi mamma med champagne och jordgubbar, Daniel lärde sig åka skidor, vi åt och drack och bara var. Det är underbart när det bara får vara så, i all sin enkelhet.
















Kommentarer
Postat av: Dani

Åh va fin du var på den bilden! Fina bilder i övrigt med :D



Älskar dig!

2011-04-27 @ 12:58:23
Postat av: Andi

Du var finis :)

2011-04-27 @ 16:02:31
Postat av: Andrea

Vad söt du är som kommenterar så ofta förresten.



Du gör mig så glad!

2011-04-27 @ 16:09:10
Postat av: Helena

Underbara bilder! Ni ser verkligen ut att ha haft det riktigt bra! Vad fin Dannes näsa är, haha kul! :D

Postat av: Dani

Andi: Jag gillar ju att läsa din blogg :)



Helena: Ja, jag körde "äsch jag behöver inte smörja mig" :D

2011-04-28 @ 10:00:59
Postat av: lovisa

fina bilder!

2011-04-28 @ 10:15:10
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Helena

Danne: Haha, kul! Då är du Jontes motsats. Han smörjer in sig var tionde minut ungefär. Och det ska vara solfaktor 50, gärna för barn (extra skyddande)! Vilket resulterar i att han inte ens blir brun :D Ni kanske kan lära lite av varandra och hitta en balans? :D

2011-04-28 @ 15:16:08
URL: http://justh.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag menar, han går helt vit på stranden med sin feta solkräm på kroppen, haha. Jaa, ni. Ni två behöver nog prata om det här för att kunna komma fram till hur man får den perfekta brännan. :D

2011-04-28 @ 15:17:57
Postat av: Dani

haha ja vi får diskutera det över ett par bägare på lördag!

2011-04-28 @ 15:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback